Dobro došli na stranice podrške tvrtke Sony za popravak. Provest ćemo vas kroz potrebne korake kako bismo vaš popravak učinili što ugodnijim i jednostavnijim.
Jednom kad utvrdite da je popravak potreban, morat ćete pripremiti neke informacije.
Što je sve na popisu informacija za popravak:
Gdje mogu pronaći naziv modela ili serijski broj?
Nazivom modela i serijskim brojem možemo točno odrediti koji je vaš proizvod i dobiti dodatne informacije korisne za popravak.
Prodavač može putem vašeg računa provjeriti je li proizvod još uvijek pokriven jamstvom. Računom se proizvod povezuje i s prodavačevom bazom podataka. Izgubili ste svoj račun? Ne brinite. Ako je proizvod još uvijek pokriven jamstvom, prodavač mora imati digitalni primjerak.
Provjerite je li proizvod pokriven jamstvom (pogledajte račun) ili imajte pri ruci detalje o produljenom jamstvu. Ako niste sigurni za razdoblje jamstva u svojoj zemlji, pogledajte naš pregled.
Ime, adresa, adresa e-pošte i telefonski broj.
Priprema je ključ uspjeha. Jasan opis problema pomoći će našem timu.
Možete preuzeti i ispisati naš obrazac kao pomoć pri navođenju traženih informacija.
Preuzmite obrazac
Nakon što upotpunite svoje dokumente, pronađite ovlašteni servisni centar (ASC). Upotrijebite lokator servisnog centra kako biste pronašli odgovarajuće servisne centre u blizini.
U servisnom centru provest će vas kroz ostatak postupka. Pružite im sve informacije koje ste prikupili.
Pritisnite kako biste pronašli svoj ovlašteni servisni centar