Jamstvo

Vaše Sony jamstvo: što trebate znati

Trebate li popraviti Sony proizvod? Provjerite je li proizvod pokriven jamstvom.

Opća Sonyjeva jamstva:

U slučaju potrebe za popravkom molimo vas da se savjetujete s prodavačem koji vam je prodao proizvod, službom za podršku korisnicima ili sa Sonyjevim ovlaštenim servisnim centrom.

Jamstvo traje JEDNU GODINU i pokriva TV, video uređaje, Hi-Fi uređaje, fotoaparate, stereo sustave za automobile, prijenosna računala i ostale audiovizualne proizvode.

Za ostvarivanje prava na besplatni popravak obavezno je priloziti uz neispravan proizvod original dokaze o kupnji. Račun mora biti jasan i čitljiv te mora sadržavati naziv modela, datum kuplje i naziv prodavatelja.

Ovo se jamstvo odnosi na proizvode uz koje je isporucen letak "European Guarantee Information Document"

Sustavi za zabavu u automobilu i plovilima: XS-***ES visokokvalitetni modeli imaju standardno trogodišnje jamstvo

Sonyjevo jamstvo za područje Republike Hrvatske:

Povrh općeg Sonyjevog europskog jamstva, Sony pruža dodatno jamstvo na određene proizvode kupljene na području Republike Hrvatske.

Jamstvo traje (uključujući period osiguran Općim Sonyjevim europskim jamstvom): DVIJE GODINE za TV, HiFi, digitalne kamere i fotoaparate, DVD i Blu-ray uređaje i kućna kina. 5 godina za Memory Stick Pro, 10 godina za Memory Stick Pro High speed memorijske kartice, 12 mjeseci za ostale proizvode.

Jamstvo se priznaje uz predočenje original računa i Sonyjevog jamstvenog lista na hrvatskom jeziku koji se isporučuje uz proivod.

Ovo se jamstvo odnosi na proizvode uz koje je isporucen Sonyjev jamstveni list na hrvatskom jeziku.

Što nije pokriveno jamstvom?

Jamstvom nije pokriveno oštećenje uzrokovano:

  • vlagom
  • mehaničkim oštečenjem, padanjem proizvoda
  • elementarnim nepogodama, električnim udarom
  • neispravnim korištenjem proizvoda itd..
  • Periodično održavanje i popravke ili zamjenu dijelova zbog istrošenosti (kao što je pozadinsko osvjetljenje na LCD monitorima)
  • Stalno zadržavanje slike (diskoloracija) koje je uzrokovano stalnom projekcijom iste slike ili slika.

Za više informacija pročitajte opće Sonyjeve uvjete kao i dodatne uvjete iz Sonyjevog jamstva za područje Republike Hrvarske

Ukoliko proizvod nije pokriven jamstvom svoj Sony proizvod možete dati na popravak uz nadoplatu troškova popravka.

content