Home
Stupite u kontakt

 

Nazovite nas

Uštedite vrijeme, primite kvalitetnu podršku

Preporučamo da otvorite slučaj prije nego što nas nazovete. Nije samo brzo i jednostavno, također je korisno. Evo i zašto:

Preskočite interaktivni telefonski izbornik i potražite pomoć prilagođenu vašem slučaju
✓ Preskočite osobna pitanja tijekom poziva
✓ Izbjegnete pogreške i pitanja poput „Kako se to piše”

Kako biste otvorili novi slučaj vezan uz određeno pitanje ili problem s proizvodom tvrtke Sony, odaberite „Otvori novi slučaj i nazovi”.

Ako već imate otvoren slučaj i želite nazvati kako biste provjerili status slučaja, odaberite „Već imam ID broj slučaja".

Radno vrijeme:
od ponedjeljka do petka: 09:00 – 17:00.







 

Razgovarajte s nama

All our agents are helping customers or chat is currently closed. Check our hours of operation below and try again later.

 

Nazovite nas:

Imajte na umu da ćete morati navesti osobne podatke prije nego što vam možemo pomoći. Kako biste podatke ispravno registrirali, preporučamo da unaprijed navedete te podatke putem značajke „Otvori novi slučaj i nazovi”.

(01) 7776490
Radno vrijeme:
Od ponedjeljka do petka: 09:00 - 17:00

Pošaljite nam svoj upit:

Želimo vam pružiti što bolju uslugu. Dodatne informacije o razlogu zbog kojeg ste nas kontaktirali omogućuju nam da vam učinkovitije pružimo potrebnu podršku.

Polja označena s * su obavezna

 - 

Vaši podaci za kontakt

Unesite svoje osobne podatke da bismo vas mogli kontaktirati.

Želite li ubuduće primati reklame?